RUANGAN INI DITAJA OLEH:

Pages

Friday, April 2, 2010

Apa kata Ahli Shamelin Safis2u Team?

En.Mutalib, Kuantan

(019-9465327)

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera..


Saya menyertai perniagaan shamelin ini baru sebulan, selepas mendaftar saya dibimbing oleh Shahrul Faizi, bagaimana caranya untuk menjalankan perniagaan ini, dengan menggunakan internet dan saya mempraktikkan sebagaimana yang diajar oleh beliau.


Suatu hari ketika saya ke bank, saya terkejut melihat penambahan jumlah duit dalam akaun saya. "Alhamdulillah, rezeki".. bisik saya di dalam hati tanpa memikirkan dari manakah datangnya duit tersebut. Selang beberapa hari, saya login laman web ahli shamelin bina untuk melihat baki komisyen terkumpul, dan ketika itulah baru saya sedar, duit yang bertambah dalam akaun saya itu datangnya daripada komisyen yang telah dihasilkan oleh saya sendiri hanya di depan komputer riba saya dengan menggunakan teknologi internet.


Yang menariknya saya lakukan secara sambilan minimum sehari 1 jam kerana saya juga bekerja di siang hari. Alhamdulillah.. terima kasih saya ucapkan kepada shahrul kerana membimbing saya serta menyediakan strategi sukses shamelin kepada ahli-ahli yang berdaftar.

GERAK SHAMELIN!!!


P.s: Sama-samalah kita Membina Kekayaan bersama perniagaan Shamelin

No comments:

Post a Comment