RUANGAN INI DITAJA OLEH:

Pages

Sunday, March 7, 2010

METRO AHAD 7 MAC (PENERIMA BONUS TABUNG KERETA MEWAH)


METRO AHAD 7 MAC 2010


PENERIMA BONUS TABUNG KERETA MEWAH

En. Nasaruddin bin Ramli

Apa kata beliau tentang perniagaan ini??

Setelah setahun saya menceburi bidang MLM dengan SHAMELIN BINA, matlamat saya tercapai akibat fokus yang begitu jitu tanpa memandang belakang dan akhirnya saya berjaya sampai ke tahap ini. Syarikat SHAMELIN BINA yang mempunyai visi serta misi yang jelas, membuatkan SHAMELIN BINA sebuah syarikat MLM yang berbeza daripada syarikat MLM yang lain. Seandainya umur saya lanjut ke 20 tahun lagi, selagi itulah saya akan masih tetap menjalankan perniagaan MLM dengan SHAMELIN BINA kerana saya yakin bahawa SHAMELIN BINA akan pergi lebih jauh dan maju ke hadapan.

Matlamat saya yang penting apabila menjalankan perniagaan bersama
syarikat SHAMELIN BINA adalah:
1. Kekuatan Syarikat
2. Produk dan
3.Pelan Pemasaran


P.s: tunggu post seterusnya, kerana saya akan berjumpa dengan beliau. tungggguuuu.....


No comments:

Post a Comment